Total Pageviews

Friday, September 2, 2011

دایره المعارف ماساژ Ayurvedic

دایره المعارف ماساژ Ayurvedic
نوشته شده توسط جان Douillard ، کتاب الهی ، دهلی 2011. Rs.900 - 00
(برای فروش در شبه قاره هند تنها)
توضیحات :
پنج هزار ساله ، ماساژ Ayurvedic شده است نشان داده شده است هنوز ذهن و بدن با کاهش سرعت سوخت و ساز و احساسات الهام بخش صلح و آرامش است. اغلب به عنوان بخشی از اجرا ، سه ، پنج ، یا هفت روز برنامه ، این درمان ها به بخشی جدایی ناپذیر از پاکسازی عمیق ، دوباره جوان سازی ، و ، گسترش زندگی برنامه Ayurvedic نام panchakarma یا kya kalpa است. این کتاب توسط یک پزشک ذکر شده ویژگی های بیش از 15 از این درمان ها ، هر یک از جزئیات گام به گام شرح داده شده در و بعضی ها با دو درمانگران برای هماهنگ شده تا دو ساعت در طول. فراهم می کند خواننده را با تمام ابزار لازم برای آغاز درمان Ayurvedic به عنوان بخشی از منوی آبگرم برنامه درمانی یا ماساژ.


بیوگرافی نویسنده :
دکتر جان Douillard نویسنده کتاب رژیم غذایی 3 - فصل و بدن ، ذهن ، و ورزش ، که تا کنون بیش از 60000 کپی فروخته شده و به شش زبان چاپ شده است می باشد. کتاب او به سلامت کامل برای کودکان و نوجوانان ، در اوایل سال گذشته از زندان آزاد شد ، به دنبال دایره المعارف ماساژ Ayurvedic (هر دو در سال 2004 ، کتاب آتلانتیک شمالی) است. جان آموزش Ayurvedic خود را در هند و دارنده مدرک دکترا در طب Ayurvedic از دانشگاه بین المللی باز. او مدیر سابق توسعه پلیر برای نیوجرزی نتز جدید در NBA است. او مرکز Ayurvedic دیپاک چوپرا به مدت هشت سال همکاری را کارگردانی کرده است و بیش از 2000 پزشک غربی در طب Ayurvedic آموزش دیده است. او بدون ماده نگهدارنده Ayurvedic پوست خط مراقبت در سال 1998 ، و یک خط گیاهی Ayurvedic برای حرفه ای ها سلامت در سال 2003 راه اندازی شد. او شده است آموزش Ayurvedic پزشکی ، سلامت طبیعی ، تناسب اندام ، و تغذیه در سطح بین المللی برای هفده سال. در حال حاضر او مدیر مدرسه LifeSpa آیورودا و طب Ayurvedic و فن ماساژ وجابجا کردن ستون فقرات در LifeSpa در بولدر ، کلرادو ، شیوه های که در آن او با همسرش و شش فرزندش زندگی می کند.


نظرات / امضا :
"با وضوح بزرگ دقت ANF ، دکتر جان Douillard دارای یک کتاب راهنما دقیق به سیستم عمیق ماساژ Ayurvedic ارائه شده ، آوردن این روش باستانی شفا yogic به تمرکز عملی برای همه برای استفاده در اشکال مختلف خود است."
-- دکتر دیوید Frawley

"آن را با آغوش باز این است که یک راهنمای مفصل در عین حال جامع برای ماساژ و آبگرم درمانگران استقبال می کنیم."
-- تارا Grodjesk

"دکتر Douillard ارائه می دهد سرراست یک راهنمای عملی برای اجرای روش های درمانی سنتی Ayurvedic به منوی آبگرم. این کار چشمه های معدنی با کیفیت استاندارد در سراسر جهان تبدیل شده است."
-- ملانی ساکس


سفارشات راش به طور مستقیم به ما ،

Thanking You
 
Varun Gupta
 
Divine Books
40/5, Shakti Nagar,
Delhi 110007
India
 
Ph. No. 011 42351 493
divinebooksindia@gmail.com

No comments:

Post a Comment