Total Pageviews

Friday, September 2, 2011

האנציקלופדיה של עיסוי איורוודי

 האנציקלופדיה של עיסוי איורוודי
נכתב על ידי ג'ון Douillard, ספרים האלוהי, דלהי 2011. Rs.900-00
(למכירה היבשת ההודית משנה בלבד)
תיאור:
חמשת אלפים שנה, עיסוי איורוודי הוכח עדיין את הנפש ואת הגוף על ידי הפחתת קצב חילוף החומרים ואת הרגשות השראה של שלום ושלווה. מנוהל בדרך כלל כחלק שלושה, חמישה או שבעה ימים תוכנית טיפולים אלה מהווים חלק בלתי נפרד של טיהור והתחדשות עמוק, חיים הארכה תוכניות Ayurvedic בשם panchakarma או קיה kalpa. ספר זה על ידי רופא ציין תכונות יותר מ -15 טיפולים אלה, כל אחד תיאר בפרוטרוט צעד אחר צעד וכמה מסונכרן עם שני מטפלים עד שעתיים אורך. הוא מספק לקורא את כל הכלים הדרושים כדי להתחיל טיפולים איורוודי כחלק מתפריט ספא עיסוי או טיפול בתוכנית.


מחבר ביוגרפיה:
ד"ר ג'ון Douillard הוא מחברם של דיאט 3-עונה גוף, נפש, והספורט, אשר מכר מעל 60,000 עותקים הודפס בשש שפות. ספרו בריאות מושלמת לילדים, שוחרר בתחילת השנה שעברה, ואחריו האנציקלופדיה של עיסוי איורוודה (שניהם בשנת 2004, בצפון האוקיינוס ​​האטלנטי ספרים). ג'ון קיבל הכשרה Ayurvedic שלו בהודו בעל תואר שלישי ברפואה איורוודית מאוניברסיטת בינלאומי פתוח. הוא המנהל לשעבר של פיתוח Player עבור הנטס בניו ג'רזי ב-NBA. הוא שיתף מכוונת למרכז Ayurvedic דיפאק צ'ופרה של שמונה שנים הכשיר מעל 2000 רופאים מערביים ברפואה איורוודית. הוא השיק ללא חומר משמר טיפול איורוודי עור קו בשנת 1998, קו צמחים Ayurvedic עבור אנשי מקצוע בתחום הבריאות בשנת 2003. הוא מלמד רפואה איורוודית, בריאות טבעית, כושר, תזונה בינלאומית שבע עשרה שנה. כיום הוא מנהל את בית הספר LifeSpa של איורוודה ושיטות ברפואה איורוודית ו כירופרקטי ב LifeSpa בבולדר, קולורדו, שם הוא מתגורר עם אשתו וששת ילדיו.


ביקורות / המלצות:
"בדייקנות רבה בהירות ANF, ד"ר ג'ון Douillard סיפקה מדריך מפורט למערכת העמוקה של עיסוי איורוודה, מביא שיטה זו עתיקה של ריפוי יוגית אל המוקד מעשית עבור כולם להשתמש בצורות שונות שלה."
- ד"ר דוד פרולי

"זה בזרועות פתוחות, כי אני מברך על כך מדריך מפורט ועם זאת מקיף עבור מטפלים עיסוי וספא."
- טרה Grodjesk

"ד"ר Douillard מציע מדריך פשוט מאוד מעשית ליישום טיפולים איורוודי מסורתי לתוך התפריט ספא. העבודה הזאת להיות תקן איכות ספא ​​ברחבי העולם מאי."
- מלאני זאקס


Rush הזמנות ישיר לנו

Thanking You
 
Varun Gupta
 
Divine Books
40/5, Shakti Nagar,
Delhi 110007
India
 
Ph. No. 011 42351 493
divinebooksindia@gmail.com

No comments:

Post a Comment